snapshots

Hallå!

Eftersom jag är så sjukt dålig på att uppdatera med bilder på vad som hänt under dagen så får ni ett helt gäng nu i stället från de senaste dagarna.



Testade på chefspositionen på J's jobb.


Var på SACO-mässan och fick inspiration till livet efter gymnasiet. Ska göra ett inlägg omd et senare!


Käkade en svingod ceasarsallad.


Har tränat som en liten gnu. Ända tillfället jag har haft att ta bilder på mig själv. Haha.


Fikat och catchat upp med kanske världens finaste tjejer.


Lagat mat.

Allt från min iPhone. Sen har jag myst en himla massa med min fina pojkvän också. Och praktiserat. Och en del annat. Puss på er.


Kommentarer
Postat av: ange

HAHA vilken osmickrande bild på mig och är det bara jag som tycker tjejen framför oss på saco-mässan var grymt lik Clara bakifrån? puss

2011-12-08 @ 22:09:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0