someplace far but surtain, a land of mere suspension where someday we must go

Har jag berättat hur underbar min praktik är? Den är jäkligt underbar. Igår var vi först på IKEA i ett par timmar och handlade grejer till lägenheten, sen lunchade vi, och sen åkte vi till fullerö handel och handlade grejer till lägenheten. Såna arbetsdagar skulle jag gärna ha varje dag. Idag hängde vi först på Gränby C och shoppade kläder, sen lunchade vi, och sen åkte vi till EM (europamöbler) och beställde möbler till lägenheten. Helt okej.


Kommentarer
Postat av: olivia

åhh, Linn, saknar dig, vill ses!

är du hemma under jullovet, kanske kan dra ihop en fika/vinkväll med Linnea, Julia och Sarah?



p.s as snygga skor! d.s

2011-12-08 @ 22:17:03
URL: http://olivias.forme.se
Postat av: olivia

åhh, Linn, saknar dig, vill ses!

är du hemma under jullovet, kanske kan dra ihop en fika/vinkväll med Linnea, Julia och Sarah?



p.s as snygga skor! d.s

2011-12-08 @ 22:17:34
URL: http://olivias.forme.se
Postat av: Emma Roodla - Fotograf

joo men jag har med funderat på det, har en kompis som precis börjat gå. Men jag vet inte känns som att det inte är min grej, men på ett sätt skulle det nog vara bra men tror det även skulle bli jobbigt.



Jo jätte skönt och hoppas på att jag ska fortsätta framåt. Så bra att det är samma för dig och att det går freamåt :)!



Kram kram ha en bra helg!!

2011-12-09 @ 12:43:54
URL: http://babiidarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0