There's no religion that could save me no matter how long my knees are on the floor

Godkväll bloggen! Har just ätit tacos med familjen, innan det fixat stallet. Trodde stallhänget på fredagskvällar skulle avskaffas när jag inte har häst längre? Icke. I övrigt spenderades dagen på SACO-mässan, vilket är en mässa som ska fungera informerande om och förberedande för livet efter studenten. Det är en massa högskolor, universitet och olika företag som ställer ut. Det var väldigt bra och lärorikt, jag kan kanske berätta mer om det senare.

På vägen hem hämtade jag ut ett paket. Lycka. Gissa vad det är? Hoppas de passar, har inte vågat öppna och prova ännu. Ska ta och göra det nu, och sen ska jag ockupera badrummet i minst en timme för en lång och varm dusch.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0