- åh underbara fredag

sitter i köket och har precis ätit en god middag med min familj. Det som är kvar av den. Är så himla glad att vi har varandra ändå.

de andra sitter och tittar på film nu och vill att jag ska joina dem, så jag får väl göra det då så de inte blir alltför besvikna. Sitter dock och tänker på annat, är så himla sjukt sugen på en photoshoot just nu, helt galet. Måste fixa bra lampor så jag kan ta lite bättre bilder. :) har ju dock inte fått tillbaka bilderna från den förra photoshooten än, vi får väl se hur de blev. Jag tror faktiskt att det blev några bra, annars är det ju katastrof. Det blev ju runt 500 bilder tagna (när jag, Sophia och Angelica gjorde photoshoot för företaget hos Amanda Rosende. Det brukar bli en hel del bilder, ibland när jag och Sophia har egna photoshootar kan det bli 700 bilder.

Hur som helst, ska mysa nu. Parkera i soffan, därefter sängen och verkligen försöka ta det lugnt hela helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0