- besvikelse

USH vad jag är besviken och arg just nu. På scorett och på min skola. Scorett för att jag tycker att det uppenbarligen är dålig kvalitet på deras skor eftersom de tycker att ytan ska släppa efter en månad och de har dessutom rätt dålig attityd mot sina kunder.

Och problem nummer två är att vi nu endast har en kompetent entreprenörlärare i vår skola efter att TRE lärare har gått. En har bara lämnat skolan och två har fått erbjudanden om andra bra jobb så de har valt att byta, vilket innebär att vi bara har en kvar. Det är jäkligt synd för oss entreprenörer och drabbar inte bara lärandet utan också vårt UF-företagande.

Som terapi köpte jag med mig en Cupidosallad till mormors lägenhet. Sitter och äter den nu, sen blir det träning och mys med pojkvännen.


Kommentarer
Postat av: Sophie

Hej Linn,

Du är välkommen att kontakta mig via mail för en lösning.

Mvh Sophie Arnesved

Kvalitet

Scorett Footwear AB

2011-02-23 @ 17:06:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0