- eat, drink, sleep, workout, tend



Sitter och äter frukost och kikar lite i KICKS tidning som damp ner i brevlådan för ett tag sen, men har inte hunnit. Är nybliven klubbmedlem, lite rabatter är ju aldrig fel. Jag kan försvara mig med att jag inte vaknade nu, utan 11.30 men hoppade då in och tog en lång härlig dusch och färgade ögonfransarna och så.

Hade planerat att plugga och bara ta det lugnt och fixa mig inför en dejt med min snygging ikväll, men nu blev planerna ändrade. Ska med pappa till stan och fixa en del ärenden, bland annat blir det en visit på akademiska. Gillar inte alls att vara på det stället längre men jag får bita ihop för det gäller min egen hälsa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0