- ledighet?

underbart att vakna upp på en måndag och kunna ligga kvar och grisa i sängen :) en stund. Stöd-gick-upp med Jesper klockan sex men kilade sen tillbaka ner och lade mig tills klockan nio då jag fick pallra mig ut i stallet.

Vi hade en mysig kväll igår, massagen uppskattades verkligen. Sen kollade vi på Bruce den allsmäktige med min familj. Just nu sitter jag och pluggar matte men koncentrationen är sådär. Det kommer inte att bli mycket ledighet på lovet utan mest plugg, plugg, plugg, men det får man väl stå ut med. Ska bli skönt att bli av med lite rester som ligger och stressar en. Idag ska jag faktiskt bara plugga, rida och gå på en långpromenad. Skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0