- not fine today

gårdagen blev som jag hoppats faktiskt helt perfekt; och det var faktiskt värt det att må som jag gör idag. Sitter faktiskt just nu och äter lite middag bestående av en toast, cola och te.

Jag och Sophia gjorde ju förberedelser hela dagen igår, och vid typ fyratiden joinade även Angelica och hjälpte till. Vid 19-tiden kom gästerna och det blev en supertrevlig och kul kväll. Festen hos mig slutade med att vi vid 02.30-tiden gick ner på stan för att följa med de som skulle hem, och där fiskade vi upp en viss Martin som fick följa med hem och sova på soffan (killkompis till mig). 04 var det dags att sussa lite. Jag, Sophia, Julia och Martin sov i lägenheten.

i morse var alla vakna typ vid 9, helt otroligt. Det blev en hel del städning och pizza och efter det åkte vi hem.

Bilder kommer i morgon för nu ska jag mysa med min jesper :)


Kommentarer
Postat av: olivia

tack igen för en skit trevlig kväll!

2011-02-07 @ 19:12:11
URL: http://nooerd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0