- photoshoot och träning

Så har min lördag sett ut. Gick upp tidigt för att åka in på en fotografering med brorsan, min kusin David och min moster Åsa. När jag blev erbjuden att vara med trodde jag att det var en grej som några makeup-artister under utbildning behövde modeller till, vilket jag tyckte lät kul, men det visade sig vara "modell för en dag"-stuket på fotografering. Inte lika roligt.

Jag tycker det är så tråkigt att köra samma poser och ta likadana bilder som 1000 andra personer så jag valde att inte köpa några bilder. Men det var roligt att bli sminkad (lägger upp bilder strax). Hutlösa priser tog de också, ännu värre än The Studio. Här (modellab) kostade en bild 550 spänn - sjukt när de inte ens är fixade.

Hur som helst, efter photoshooten tränade jag ett ryggpass med Jesper på gymmet vilket gick superbra och var roligt. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0