- sjuttonårsfeeest!

sitter på en lektion just nu, estetisk verksamhet. Håller på med mitt fantastiska konstverk ;) hur som helst, hittar en lucka till att blogga medan gipset torkar.

Som jag skrev igår har jag det lite stressigt just nu, mycket som ska hinnas med. Men roliga saker :) På lördag ska jag ha 17-årsfest! och det är mycket det det handlar om. Sen är det sjukt mycket med företaget och skolan just nu.

Men hur som helst, jag har asmycket att göra de närmaste dagarna, så här ser det ut.

Idag: införkaffa all mat och sådant jag ska ha på lördag, hämta ut linser, införskaffa lite förnödenheter såsom lösögonfransar och strumpbyxor till lördag, gå på banken, lämna saker hos mormor (jag ska få låna hennes lägenhet att ha fest i). Dessutom ska jag hinna med hästarna.

Fredag: Skolan, ner på stan, lämna grejer hos mormor, ner på stan igen, möta upp en tjej som ska hjälpa mig och mitt företag med en superrolig grej, hem till henne, hem och lämna grejer i lägenheten igen, och 20.30 har vi bokat bord på trattoria commedia. Kommer bli supermysigt!
Därefter måste jag också fixa lite grejer inför lördagen och och så ska jag och Sophia (och ev. Angelica) lyxa till det lite om vi inte har svimmat av utmattning vid det laget.

Lördag: Fixa allt inför festen och parta järnet!

Uppdatering kommer! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0