- skin

fick lite panik i förrgår när jag insåg att det inte längre gick att klämma ut någotning ur mina välanvända tuber med hudvård. Ansiktsvattnet tog slut för ett tag sen, men rengöringen och dag- och nattkrämen tog slut i förrgår. Jag har ju haft ganska dyra grejer från Artistry, kitet kostade runt 500-600 kr och jag har inte råd att köpa det igen så det var bara att pallra sig till apoteket. Är det något jag inte tummar på så är det hudvård och tandborstning. Jag vill inte behöva använda massa smink för att känna mig snygg och fräsch - och grunden ligger i hyn. Jag KAN inte gå och lägga mig utan att tvätta bort sminket.

Jag valde en serie ur L300 som ska vara bra, och jag frågade TVÅ i personalen om det gick att ta bort ögonsminket med rengöringen (det fanns en speciell för ögonen men kändes onödigt att köpa det då jag föredrar löddrande). Det gick så bra sa de men när jag gick hem och testade och råkade få lite i ögat sved det satan i ett halvt dygn... Suck. Hur som helst, jag ska ge dem en ny chans ikväll så får vi se :) I övrigt var de faktiskt jättebra.



Ögonkrämen är dock ACO (tror jag) L300 hade ingen egen och jag kände för att skämma bort mig lite extra. Allt tillsammans kostade ca 250 kr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0