- stockholm

Jag är helt slut.

Klockan ringde 06 i morse och jag och Sophia pallrade oss upp och gick till tåget som gick 07.13. Ögonen var nästan omöjliga att hålla upp, men det var bara att bita ihop för vi fick stå i stort sett hela vägen till Stockholm. Väl där mötte vi upp vår rådgivare Cecilia Norrby och hade en heldag på företaget hon jobbar på. Vi hade tre olika möten och fick lära oss väldigt mycket, det blev mängder av information att ta in. Dessutom blev vi bjuden på den dyraste lunch jag ätit på  Mäster Anders i Stockholm city, rätterna kostade runt 150-200 kr (för en lunch är det rätt dyrt tycker jag, är jag helt fel ute?)

Vi sålde även en hel del produkter vilket var kul.

Jag har varit vansinnigt trött hela dagen, och jag känner att jag verkligen måste ta det lugnt ett tag. Jag har inte haft en lugn dag på en månad. Jag är så jäkla trött att jag började gråta när jag satt på bussen hem från uppsala. Men just nu är det ju så himla mycket i skolan, så jag kan helt enkelt inte vara hemma. Jag funderar på att åka till skolan och hämta matteboken i morgon och jobba hemma, får säkert lika mycket gjort hemma som i skolan. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0