- the friday night

Sitter i min mormors lägenhet med Sophia, vi har grejat halva dagen med att fixa i ordning i lägenheten inför kvällens tjejmiddag/fest. Gårdagkvällen var väldigt trevlig, efter skolan åkte vi först till en superduktig tjej som heter Amanda Rosende och gjorde en plåtning. Det blev ca 400 bilder på mig, Angelica och Sophia så förmodligen blir det några bra som vi kan ha på hemsidan, visitkort och annat :)

Efter plåtningen som tog ca tre timmar åkte vi ner på stan och gick vidare till Trattoria Commedia där vi bokat bord till 20.30. Fantastisk mat kan jag bara säga, förutom att de gjorde min tournedos mer rare än medium. För den blev ganska rejält blodig. Men förutom det var det fantastiskt! Jag och Sophia sov sen här i lägenheten hos min gulliga mormor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0