- these days, these days

Är en väldigt upptagen kvinna dessa dagar så bloggen blir tyvärr lidande. Vi får se hur lång tid det tar innan mitt blogg-inre sprängs, det är ju tyvärr som en drog det här. Igår var jag som sagt på en hudvårdsgrej, visning av Mary Kay-produkter. Det var hur kul som helst och produkterna var faktiskt mycket bättre än förväntat!
Men det kan jag berätta mer om senare, för nu ska jag åka och hämta Sohia vid bussen, hon ska sova hos mig för jag har lite panik inför helgen så hon ska hjälpa mig att planera. Helgen har jag förmodligen inte heller berättat om? Well, like I said. Busy days. Det kan jag också berätta mer om senare. Den är lite späckad helt enkelt. 





Min favvoskjorta åkte på idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0