- tisdag

igår var jag så jäkla slutkörd så jag tänkte faktsikt stanna i sängen idag. MEN duktig som jag är tog jag mig i kragen och gick till skolan ändå. jesper kom ju och botade mig lite igår.

Men i morse när jag gick upp kände jag att jag hade ont i halsen, vilket betyder att jag har stressat för mycket igen. Så fort jag stressar för mycket blir jag förkyld.

Hur som helst, just nu sitter vi och jobbar lite med företaget, Emir från UF är här och pratar med oss och coachar. Efter det ska jag åka till min mormor och möta upp henne, min moster och några till för en liten överraskning. En fågel råkade viska i mitt öra att det handlade om någon form av homeparty. Annars ska jag försöka ta det lugnt så att inte förkylningen eskalerar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0