- 2011

mängder av sorg och mängder av kärlek.

Så har mitt 2010 varit. Det har varit ett oerhört svårt och jobbigt år, ett fruktansvärt år. Men samtidigt som jag aldrig upplevt sådan smärta, förtvivlan och sorg har jag aldrig varit så lycklig. Jag är glad över att det är ett nytt år, nya tag. Jag tror att mitt 2011 kommer att bli bra, händelserikt, lärorikt och kärleksfullt, men också väldigt påfrestande.

Gårdagen var helt perfekt, den spenderades först med trerätters hos min mormor tillsammans med släkt, sedan på en fest. Det var super. Men jag kunde ha varit var som helst och varit nöjd, för jag fick vara med min kärlek. Att få kyssa honom på tolvslaget för andra gången var underbart. Att stå där i folkmängden, och veta att det finns miljardtals människor i världen, men bara en man vill ha.

I skrivande stund sitter jag hos min mormor där vi också sov när vi kom hem från festen. Jag och J ska spendera årets första dag med antingen bio eller hemmamys med ost och kex och andra godsaker :)

Mina vänner - låt oss se till att 2011 blir ett fantastiskt år!


Kommentarer
Postat av: Emma

Det kommer det! Det kommer bli ett asbra år! Kram

2011-01-02 @ 01:50:15
URL: http://emmabloggar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0