- a full day.

detta kommer att bli en välfylld dag. Jag ska strax göra mig i ordning för att åka till min farmor och farfar där vi ska äta och umgås. Det blir de, våra kusiner och min familj.

Igår var jag som sagt på stan en sväng efter jobbet, och jag grät inombords när jag handlade på bokus.
Handlade tre kalendrar, den lilla är för allmänt bruk, den ena stora är för min ridning och den andra stora för min träning. Jag gillar att hålla koll och det blir så mycket enklare med hjälp av en kalender, så jag använder mig alltid av det. Köpte en pärm också för andra viktiga ting gällande hästen. Det tråkiga är att allt gick på runt fyra hundra kronor, haha, såg ett par skor fladdra iväg när jag betalade. Så jag var tvungen att tröstshoppa lite till mig själv på indiska och åhléns, vad det är får ni kanske se senare. 

Har tänkt på det, jag har shoppat sjukt mycket den senaste månaden, men knappt visat upp någonting på bloggen. Jag har mest hängt in i garderoben och försökt förtränga att jag lever över mina tillgångar, haha. 
 


Kommentarer
Postat av: Miinaa

men vilken härlig festklänning du har på din header

2011-01-06 @ 21:56:27
URL: http://marinacarlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0