- a precious piece of jewerly

Godmorgon!

Igårkväll hade jag en guldkväll med mr J, vi hade tänkt att gå på bio men sen kände vi mer för att ha en myskväll hemma. Så vi köpte en massa ost och kex och vindruvor och en pepparsalami (jag har värsta grejen för pepparsalami och kryddig ölkorv just nu!) och åt det istället för middag samtidigt som vi såg massa Grey's anatomy. Hur mysigt som helst.

Idag känner jag mig helt vansinnigt sjukt jäkla trött. Alltså sådär trött så att man knappt kan hålla sig vaken. Jag snoozade en halvtimme i morse och ville verkligen inte gå upp. Jag brukar alltid vakna av minsta lilla, men i morse fick Jesper väcka mig! Det har ALDRIG hänt förr. Gick upp och fixade mig, gick och la mig igen. J frågade om jag hade ätit frukost, och jag sa att jag var för trött. Tänkte att jag kunde blanda en proteindrink eller nåt istället och dricka på bussen, men J flög upp ur sängen och fixade frukost och tvingade mig att äta.

Just det, har ju inte skrivit någonting om julklappar (förutom dubbeltäcket) men det här är i allafall en jag fick av Jesper. And I love it.



Ovanför halsbandet ser ni mitt födelsemärke jag har på halsen. Om ni undrar. ;)

Kommentarer
Postat av: Emma

Så fint!

2011-01-13 @ 14:43:34
URL: http://emmabloggar.se
Postat av: Annab

smycket är jättefint å ditt födelsemärke ser ut som en häst som hoppar över ett hinder =)

eller vad tycker du? du har världens härligaste kille var rädd om honom, å det tror jag att du e oxå kram kram

2011-01-13 @ 19:09:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0