- är inte navelludd något vi alla behöver?

Har organisation och ledarskap just nu och vi har fått i uppgift att skriva ett nonsenstal. Vi har fått en halvtimme på oss, vet ni hur svårt det är!? Man tror att det ska vara lätt att bara kluddra ner ett tal - men icke! Det är iallafall ganska roligt. Uppgiften är att vi ska övertyga våra lyssnare (klassen) om att det vi säger är sant, alltså, vi ska vara bra talare. Jag tänkte bjuda er på mitt ;)

Jag tycker att alla borde hoppa runt i osexiga jumpsuits. Världens och våra komplex och förväntningar växer tillsammans, och vi matar dem som de hungriga modelejon vi är. Att leva borde inte inkludera alla dessa tårtspadar. Innan du lyfter din hatt nästa gång – tänk efter. Välj skateboarden. Hindra musen från att skrämma elefanten, det gör ingen skillnad när skorna flirtar med fötterna. De kommer att kriga – och vi kommer att visa dem hur bra vi verkligen kan kyssas.

Så hör min vädjan, visa dem! Svält Mimmi Pigg och mata smurfarna – för innerst inne; är inte navelludd något vi alla behöver?


Kommentarer
Postat av: Annab

Jävligt bra skrivet stort smile =)

2011-01-27 @ 00:25:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0