- arg på dig, dig och dig

åååååhh just nu är jag bara helt förbannad!

Saker jag gått och stört mig på i tusen år blir bara för mycket, och jag vet att jag bara måste släppa saker och ting men ibland kan man ju inte låta bli saker man mår dåligt av att se.

vissa kan sluta skryta om vad de har hela tiden, och andra kan sluta tala om hur en bra vän ska vara när hon inte vet hur man är en vän överhuvud taget själv. Och vissa kan sluta skriva samma sak i varje inlägg, vem försöker du övertyga? Om det vore så otroligt starkt skulle du inte behöva intala andra, eller dig själv det varje dag. Och just det, vissa kan sluta försöka vara jag 

pjuh. åh, hatar att sjunka till den här nivån men jag rinner över.

Kommentarer
Postat av: Julia

De e bra!! Kötta ilska bara !!! Det behöver man ibland

2011-01-09 @ 14:39:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0