- drowning

Just nu sitter jag här vid datorn och gör BARA skitgrejer. Jag klarar helt enkelt inte av att bara ta upp dokumentet och bara börja göra uppgiften. Jag klarar det inte. Jag vet inte varför.

Just nu har jag två böcker att läsa, ett matteprov att plugga till, en idrottsuppsats att göra och dessutom ska jag hinna med stallet och min häst, skolan i allmänhet, min egen träning, att driva företag och att umgås med min älskade pojkvän som faktiskt är orsaken till att jag orkar med allt det här. Samtidigt har jag en del andra saker jag vill göra på sidan om, till exempel en del planering.

JÄKLAR vad jobbigt det är.

Måste nog shoppa en snygg bikina eller två snart, har ni några tips? Den här från hm är ganska söt tycker jag ;)  


Kommentarer
Postat av: Annab

Hej tjejen!

Förstår hur stressad du är.

Men tänker på den här uppgiften du har, skriv nått å lämna in så har du iaf gjort den och blir det IG så kanske det ändå inte syns på examensdagen för vad det verkar som så är du en kämpe i skolan eller rättare sagt vad du än gör =)

Fast det e svårt att inte känna panik så håll dig lugn din prestation är bättre om du känner dig lugn.

Det du inte förmår göra nu kan du göra om sedan.

Kram på dig

2011-01-20 @ 00:22:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0