- fortfarande slut som artist

idag är jag tröttare än tröttast trots att det just var helg. Och sen tänkte jag efter; Jag har inte vilat en minut i helgen.

Fredag: Jobba med företaget, stressa till gymmet, stressa till Sophia, sova

Lördag: Jobba med företaget, stressa hem, stressa iväg på hoppträning, stressa hem, fixa stallet, sova

Söndag: Upp kl 8, stressa till hoppträning, stressa hem, stressa till min faster som fyllde år, stressa till gymmet, stressa till Jesper och äta, stressa hem, sova

Måndag: Klockan ringer 06.00. jag känner mig mer död än levande.

Vill hem och lägga mig så det kan bli nästa dag, för det här är en dag då allt känns tråkigt, kallt, svårt, jobbigt och tröttsamt.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0