- goodnightie

godnatt säger jag, blir kanske något avsnitt grey's innan vi somnar men jag ska upp 06.24 i morgon. Har en tröttis som nu kröp ner bredvid mig också.

Dagen har som väntat varit fullproppad, först stallet, sen farmor och farfar, sen firat jespers mamma. ÄTIT ÄTIT ÄTIT. Är helt proppmätt och rätt illamående av allt sött. Jag som trodde att 2011 skulle bli ett hälsosamt år. Well well, såfort min stackars tå har återhämtat sig ska jag snöra på mig joggingskorna, och förhoppningsvis får jag ett gymkort (eller bidrag till det) när jag fyller år.

I morgon blir det jobb följt av personalfest. thumbs up

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag är fortfarande mätt... =)

2011-01-09 @ 00:19:00
URL: http://emmabloggar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0