- quick update

supersugen på att blogga just nu men känner att det är en del annat som ska prioriteras.

Igårkväll var det jobb - personalfest - vila - sova

Idag har det varit handla, handla, handla. Har handlat grejer till mitt födelsedagsfirande med släkten som vi ska ha i morgon, mängder med mat. Vi blir 18 stycken. Ikväll har jag ätit gott med familjen och J, och jag sitter här och är halvfull på ett glas rött. Herregud, varför är jag så lättpåverkad? Haha, så späd är jag ändå inte. Kvällen kommer att bli lugn med film och mys, kanske H.P och dödsrelikerna som är på nedladdning.


Kommentarer
Postat av: Stina

Hej tjejen, kan du vara gullig och maila mig dina kontaktuppgifter på [email protected]? Kram

2011-01-09 @ 01:27:33
URL: http://stinalee.se
Postat av: Lina

Fin bild på en fin flicka

2011-01-09 @ 02:17:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0