- sjutton år och back in school

Hallå!

Jag har verkligen haft fullt upp och inte tid att blogga, och det gör ont i hjärtat, haha. Jag ska återkomma mycket mer utförligt om hur mina senaste dagar har varit men jag tänker säga det kortfattat nu:

Jag har haft ett jättefint släktkalas i söndags, fick superbra presenter, och i går fyllde jag år och jobbade först på dagen och sen på kvällen bjöd en viss J ut mig. Världens bästa överraskning, vi åt en väldigt romantisk middag på Tzatziki i Uppsala. Det var fantastiskt, han var (ÄR) fantastisk, och jag är fantastiskt förälskad.

Just nu sitter jag i skolan och det är blandade känslor. Har ju haft väldigt mycket ångest över att skolan ska kicka igång igen. Men man får se det från den ljusa sidan, och det är ju skönt med lite rutiner. Efter skolan ska jag och Sophia gå och äta sushi! Namnam!



Tre bilder från i söndags :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0