- slut som artist

sitter i köket och dricker lite te. Gårdagen var bra, jag körde järnet på mitt träningspass och sen åkte jag till Fia och vi sov mest, haha :) i morse jobbade vi med företaget och det gick ganska bra.

Sen var det bara att skynda hem och skynda iväg på hoppträning (som jag förövrigt var vansinnigt nervös inför, första för i år) och nu sitter jag här. Full rulle hela dagen alltså. Inte en lugn sekund, förutom på tåget från Sophia. Hoppträningen gick bra och i morgon ska jag upp för att åka iväg igen (det är en tvådagars), så det blir till att ställa klockan på 07.45. Hurra!

Nu ska jag SOVA för jag är helt slut. Känner mig ungefär lika enastående strålande och pigg som den här rosen (buketten) jag fick på min födelsedag. Slut som artist, helt enkelt.


Kommentarer
Postat av: farmor

trots att huvudet hänger finns skönheten

älskar dig unge

2011-01-30 @ 10:01:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0