- svar!

Svarar en läsare; Det är säsong 1-4 :) Har följt Grey's ett tag på femman, och älskar det! Därför vill jag se alla säsonger från början så att jag kan hänga med ännu bättre.

Har för övrigt legat i sängen nästan hela dagen, bara varit ute i stallet ett tag. Superskönt, men man blir ganska seg! Lika bra att vila upp sig nu innan skolan börjar, ush, har ångest...

Men nu ska jag fixa i ordning mig innan J kommer och hämtar upp mig, vi ska vidare till en av hans kompisar som är utbildad inom IT, han ska hjälpa mig att få upp företagets hemsida. Hoppas verkligen den kommer upp idag, det skulle vara en fördel eftersom vi fått uppmärksamhet på sista tiden i media.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0