- work it!



Jag är ju lite smått besatt av träning och gillar verkligen att svettas och jobba tills benen skakar. Men det blir ändå såå mycket roligare om man har snygga kläder på sig under tiden (som det fashionfreak jag är) och jag ska shoppa lite nytt något tag. Shortsen och bh:n på den översta bilden är jag nästan helt övertygad om att jag ska ha, det är såå snyggt. På modellen i allafall, hon är grymt snygg. Jag brukar tänka på den bilden ibland när jag står på crosstrainern och pumpar. Om man vågar ha så korta shorts så tänker jag springa runt i det i sommar när jag tränar inför tjejmilen! På gymmet vill jag nog ha någonting mer påklätt, har ju mina beloved löpartights som jag använder. Har även en löparjacka som jag kan ha innan det blir varmt. Hur som helst, det kommer att bli lite nytt i träningsgarderoben ;)

Byxorna på den undre bilden är så himla coola på henne, men jag tvivlar på att de är lika fancy i verkligheten. Det är som hängselbyxor.

Vad brukar ni ha på er när ni tränar? Ikväll ska jag till gymmet och då tränar jag i mina löpartights, sportbh och ett svart linne. ;)

Kommentarer
Postat av: Julia

Justja, tjejmilen var det ja.. jäklar. vilket datum var det nu igen?

2011-01-25 @ 20:32:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0