home is wherever i'm with you

Nu är jag hemma igen efter en underbar vecka i Alanya, 40 graders värme i skuggan, kopiösa mängder ohälsosamheter, sol, bad, dansande, genomsnittlig nattsömn på fyra timmar, otroligt mycket kärlek och så vidare. Närmare två tusen bilder har tagits med min kamera, ska bli sjukt skoj att kolla igenom det sen. Åh, vill faktiskt tillbaka!

I morgon bitti bränner jag och Jesper vidare till Västkusten för en veckas till semestrande med lite segling och umgås med ett kompispar och så. Ska dock försöka blogga därifrån. Ikväll blir det bio med min familj och pojkvän och några fler, mysigt.



Kommentarer
Postat av: Wickan

Hej! Kikade runt lite på nätet om sunny Hill hotellet i alanya och hamnade här på din blogg :) tänkte fråga.. Hur var det? Fina rum? God mat? Seervicen? :-) hoppas du kan svara :) tack på förhand :) Kraaaaam!

2011-07-19 @ 23:13:42
URL: http://wickanahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0