just try another time to fill that empty space



Sitter i min mormors lägenhet och ska strax äta middag bestående av lite fantastisk sushi. Underbart. Min lilla mormor har nämligen en liten sushiresturang två trappor ner och tjugo meter bort. Bra? Ja.

Måste skryta om dagens bravader: Jag duschade OCH packade inför Emmaboda (festivalen) på 20 minuter. DET är fantastiskt bra jobbat. Vågar knappt öppna väskan och få reda på vad som finns där, har jag två matchande plagg tro? Och jag vågar definitivt inte tänka på vad jag har glömt. I morgon klockan 06.någonting går tåget mot destination Emmaboda. Jag känner skräckblandad förtjusning. Fast helt klart övervägande skräck. Tänker inte gå på bajamajorna. Tänker hålla mig i en vecka. Japp.

Nu: Sushi och mormormys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0