and you better run run run run to me



Godmorgon! Fast klockan är ju typ 20 i ett, mitt på dagen. Känner verkligen att jag har behövt vila upp mig efter den här asjobbiga vårterminen, och det är vad jag har gjort den här veckan. Vilat, vilat, vilat, tillåtit mig själv att vara inne fast det är sommar och tillåtit mig att sova länge fast livet är kort. Och det är nog ett bra beslut. Sitter just nu och äter typ frukost, men har varit vaken sen halv tolv. Idag ska jag bara vara hemma typ hela dagen, sen ikväll vet jag inte vad som händer. Det är väl det som är grejen med sommarlov, att vara impulsiv och se vart man tar vägen? Om man inte har några speciella mål då. Men hörni, vart fan tog sommarvädret vägen??? Det är ju NU det ska steka på för tusan.

Jaja, nu ska jag jämföra länder och priser. Så att jag och Jesper kan göra den bästa jäkla resan ever.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0