det här är sommar

Strosar runt i långklänning hemma hos Jesper, vi har just ätit middag med hans föräldrar framför fotbollen, vi sitter fortfarande bänkade framför tv'n (sverige-finland). Är skitsur, för jag skrev just ett inlägg som bara försvann... Så drygt.

Jag skrev att jag gör ännu ett försök att bli fotbollsintresserad. Jag har verkligen noll intresse för att titta på fotboll och sport överhuvudtaget, men jag skulle gärna vara mer intresserad. Det skulle vara kul att kunna titta på en match och faktiskt finna det underhållande. Känner mig som en svikare mot våra svenska idrottsmän och kvinnor. Eller? Hö hö. Nej men allvarligt talat. Dock gillar jag själva evenemanget, jag gillar att det finns så otroligt mycket intresse och hjärta inom sporten, och jag misstänker att jag skulle gilla att gå på någon stor/viktig match live, just för atmosfären och trycket i luften.

Hur som helst, nu ska jag gå tillbaka till tv'n. Innan det lägger jag upp bilder från idag när vi badade. Vi hoppade från en bro, sjukt läskigt men sjukt kul. Det var jag och grabbarna. En tjejkompis hoppade en gång (efter att hon sett att vi andra överlevt fallet, haha!) men bangade sedan. Jag hoppade, trots att jag är livrädd för grumligt vatten och dessutom höjdrädd. Jag är en riktig adrenalinjunkie.

Till sist: Jag sörjer. Det här är det sista inlägget jag skriver från min dator för den här sommaren, i morgon ska den lämnas in till skolan och jag får inte tillbaka den förrän skolan börjar igen. Jäkla svin. Måste ragga en ny dator, har en på lut som måste lagas och sedan måste jag installera photoshop. Åter igen: Jäkla svin. Fatta att min dator måste tillbringa sommaren i ett förråd, när den kunde vara med mig genom skratt, tårar, vin, mat, solskyddsfaktor, vatten och slisk och slebb? SO not fair. Hejdå datorn. Love you long time.

Ja, ja. Ha en bra kväll, vi hörs i morgon. Puss!



Kommentarer
Postat av: My

Härliga bilder!

2011-06-07 @ 22:16:22
URL: http://myvestlund.blogg.se/
Postat av: Lilli, Tilda, Bella, Jennifer, Norea & Lovisa

Vilken härlig blogg du har!

Kolla gärna in våran också, vi är 7 glada tjejer som njuter av livet!



/ www.sjuuu.blogg.se ~

Isabelle, Tilda, Lovisa, Hedvig, Jennifer, Lilli-Jane och Norea :)

2011-06-07 @ 22:57:05
URL: http://sjuuu.blogg.se/
Postat av: Lilli, Tilda, Bella, Jennifer, Norea & Lovisa

Vilken härlig blogg du har!

Kolla gärna in våran också, vi är 7 glada tjejer som njuter av livet!



/ www.sjuuu.blogg.se ~

Isabelle, Tilda, Lovisa, Hedvig, Jennifer, Lilli-Jane och Norea :)

2011-06-07 @ 22:57:06
URL: http://sjuuu.blogg.se/
Postat av: L.I.N.N.E.A ♥ Photography

Fin blogg!:D



Allt bra??

KRAM

2011-06-09 @ 07:00:40
URL: http://nexttotheblueeyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0