everybody's feeling warm and bright inside

Detta, mina vänner, är Sunny Hill. Hotellet jag, min pojkvän, Tom och Ebba ska bo på i en vecka (och förhoppningsvis min kusin David och en kompis till honom, de bokar på måndag eller tisdag isåfall) och må så jäkla gott. På dagarna ska vi sola och dricka och äta gott mest hela tiden (all inclusive). Och ligga och slappa i en solstol under ett parasoll med en drink i den ena handen och en glass i den andra. Och bada, bada, bada. I havet och i poolerna. Förmodligen mest i havet. Fy sjutton vad skönt det ska bli! Ser ni utsikten? Den är helt underbar! Och stranden är typ två kilometer lång, 250 meter från hotellet. Jag längtar så himla mycket! Och på nätterna ska vi parta.

Någon som varit i turkiet? Isåfall, vad rekommenderar ni att göra för utflykter till exempel, och vad ska man handla? Saker jag vill göra är:

- Åka på en båtutflykt, då man får snorkla och se massa saker.
- Utforska de många barerna och klubbarna i Alanyas marina
- Promenera längs de långa stränderna hand i hand med Jesper
- Titta på soluppgång och solnedgång
- Åka jetski, bananbåt, badring efter motorbåt och kanske parasailing
- Åka och titta på Pamukkale? (vita kalkstensklippor, där finns även drottning kleopatras gamla privata kalkbassäng)
- Titta på röda tornet
- Det skulle vara skitkul att testa på forsränning eller bodyraftning. (Adrenalin!)
- Vara med på en turkisk afton?
- Besöka Alanya Aquapark
- Ebba insisterar på att vi ska gå på strippklubb.
- Åka till droppstensgrottan Dimcay (en av världens största droppstensgrottor)

Misstänker att jag måste diskutera ovanstående lista med mina medresenärer. Och rensa den. Vi lär inte hinna allt på en vecka.



Jag fick printscreena från vings hemsida, man kunde inte spara ner bilderna.

Kommentarer
Postat av: Emma

åå! Det ser helt fantastiskt ut! Avis!

2011-06-28 @ 00:57:07
URL: http://emmabloggar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0