we could fly, you and I on a cloud

Mys med pojkvännen väntar så jag ska fatta mig kort. Gårdagens utgång var otroligt mysig och lyckad, jag hängde hela kvällen på Lingon (hade ingen aning om att det stället var så mysigt) med först ett gäng och senare med ett annat. Perfekt, helt enkelt. Därefter tog jag och Sophia nattåget hem till henne och sov där.

Dagen har bestått av en fantastisk brunch tillagad av mig och Sophia (scrumbled eggs, bacon, amerikanska pannkakor med sirap, färskt bröd med marmelad) och senare drog vi oss in till stan för att utmana några pojkar på lite beachvolleyboll.

Den här ljuvliga sommarklänningen införskaffade jag häromveckan. Har dock inte fått tillfälle att inviga den ännu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0