we walked along a crowded street, you took my hand and danced with me

Sitter och har just ätit frukost, älskar sommaren, älskar ledighet! Men alltså, fattar ni att det REDAN är juni? Som jag har längtat. Hoppas nu att dessa tre sommarmånader går riktigt, riktigt långsamt. Men jag har en känsla av att de inte kommer att göra det. Jag tror att det här kan bli den bästa sommaren i mitt sjuttonåriga liv. Om vi har lite tur.

Nu ska jag sätta på mig lite minimala kläder och ta en långpromenad, tänkte mig sisådär strax över en mil igen. Och springa lite. Men först ska jag bjuda på en bildbomb från de senaste dagarna. Klippning och toning, student (längtar såååå tills nästa år då det är min tur!), utgång, solning, morgonmys, grillning.

Haha, snygg man är med färgen i håret! Mitt öra ser ut som ett alvöra.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0