- paneldebatt

Hallå där!

Igår bloggade jag ingenting kom jag just på, hade lite busy day! Efter skolan åkte jag helt ENSAM i denna stora värld till ett möte gällande min tävlingsässong (hoppning). Jag ska nämligen vara med i Björklinge ryttarförenings div 3 lag i vår. Ska bli kul.

men, åter till nuet; I morse satt jag mitt på stora torget i en soffa med tre andra elever som håller på med entreprenörskap och en tjej från UF-kontoret som höll i debatten samt en politiker. Vi hade alltså en paneldebatt gällande entreprenörskap i skolan. Jag och Sophia var vansinnigt nervösa innan kan jag lova, men det var faktiskt väldigt roligt :) debatten filmades och kommer att komma ut, då ska jag förmodligen lägga upp den här. Om jag inte ser ut som världens mupp; jag hade solen i ögonen.



Dålig bild tagen med iPhone, haha ser ju helt knasig ut! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0