- secrets on her skin...

jag tycker att tatueringar kan vara väldigt fint på rätt person om de passar och har en betydelse. Bäst tycker jag om ganska små, svarta tatueringar - gärna text. Dock tycker jag att det är apfult att ha en lång text som är "vanlig" och inte betyder något för personen i fråga.

Angelina Jolie har en samling riktigt fina skapelser, många av dem skulle jag aldrig ha själv men de är fina på henne.

Jag kan avslöja att jag har en kort text som jag skulle kunna tänka mig att pryda mig med om jag fortfarande känner lika starkt för den om ett par år.



Och min passion för svartvitt...



På den första bilden är dock inte alla tatueringar hennes riktiga. Jag tror att 5 st är ditmålade. Bilderna är tagna från olika sidor på internet, redigerade av mig.

Kommentarer
Postat av: Emma

Så snyggt på henne, ja :}. Hela hon är snygg!

2011-03-03 @ 18:06:10
URL: http://emmacb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0