anything less than i love you is lying

godkväll alla gullrumpor :)

ikväll tänkte jag ha en riktig myskväll för mig själv (om inte Jesper dyker upp då) och bara lägga mig i sängen och kolla på film. Kan inte bestämma mig för Twilight, Harry Potter eller Pirates of the Caribbean. Alla de tre är så sjukt bra, älskar.

Träffade Julia idag och vi pratade om allt mellan himmel och jord. Eller mest våra problem här i livet då, men hur som helst; Så himla skönt att träffa henne. Hon har ju varit i USA också nyligen den lyllosen, och jag fick två superfina presenter! :) ska visa sen. Julia, jag glömde pressa dig på info om USA-resan när vi pratade om allt annat, så vi måste anorda ännu en dejt och det snart!

Nu ska jag iallafall fortsätta leta efter bilder på google, min pojkvän är sugen på att gadda sig och han vill ha ett speciellt motiv. Såklart jag vill hjälpa honom att hitta det :) sen blir det sängen och film.

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0