i had enough

Godmorgon! :)

Jag sitter i min farmor och farfars lägenhet, har sovit här inatt. Gårdagen var ganska händelserik; farfar hamnade på sjukhuset för att han hade en misstänkt blodpropp i benet, men tack och lov visade det sig att det bara var en inflammation. Jag åkte dit i allafall, underbart att spendera lite tid på mitt favoritställe i världen Ackis... Ironi.

Sen åkte jag iallafall till Årsta och  joinade min pojkvän och hans kompisar som nördade (lanade). Det var faktiskt över förväntan, jag satt hela kvällen och tittade på tattueringar på en av mina nya favoritbloggar Tattoologist. Spana in! Har ju alltid varit lite sugen, men man blir ju extremt sugen när man sitter och kikar! Jag vet iallafall tre saker jag skulle vilja ha.

Snodde lite bilder på några snygga tattueringar, eller vissa bilder gillar jag bara placeringen och vissa gillar jag bara motivet :)



ÄLSKAR tattueringar med den här placeringen! Själv ska jag dock ha ett annat motiv om jag ska ha en tattuering där.


Den här placeringen är också en favorit. Något litet, mindre än dessa, vid sidan av bröstet skulle falla mig i smaken.


Så fint med kärleksförklaringar i tattueringar. Men det är ju ett så osäkert kort! What the hell, man lever ju bara en gång så känner man att man vill älska den personen för alltid så tycker jag att man kan göra det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0