lyx

sitter i industristaden i min mormors lägenhet. Har haft världens värsta dag; ONT i huvudet, ASförkyld, dåligt humör. Allmänt skit helt enkelt. Har till och med begått TVÅ synder, för det första fick jag med mig en VILA-kasse från stan och därifrån hämtade min helt outstanding pojkvän upp mig och köpte mig en massa godis för att muntra upp mig. Var hittade jag honom? Sen skjutsade han mig till mormor. Nu ska vi dricka te och sen ska jag gå och sova.

Hihi, fick nya rakblad igår och det är så jäkla skönt! Jag har haft mitt i typ ett år. Och nej, tyvärr tror jag inte att det är en överdrift. Står inte överst på inköpslistan direkt ;)


Kommentarer
Postat av: Emelie

Sugen på att blogga hos spotlife? Jag ger ikväll ut 3st invites till spotlife open. Allt du behöver göra är att gå in på min blogg och kommentera inlägget om varför just du vill blogga hos spotlife. :)

2011-03-15 @ 20:52:53
URL: http://eesw.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0