utmattning

pjuh. Idag gick jag upp 06.45 och landade åter i sängen nu 21.25, helt jäkla slut.
Har spenderat ungefär 11 timmar i stall/på tävling så nu är jag helt mör. Dagen har varit lyckad.  

Tänker krypa ner under mitt underbara gosiga mysiga fina dubbeltäcke och sova som en prinsessa ändå till klockan 06 i morgon. Det är lite kallt i min säng utan J så jag utrustar mig med pyjamas.
 




Till alla er galningar som funderar på/vill pierca naveln; gör inte det. Det växer aldrig igen. Jag tog ut mitt för 1,5 - 2 år sedan. Det är så sexigt med en naturlig mage, så låt den vara just naturlig! Det är iallafall vad jag önskar att jag hade gjort.

Just det, gårdagen var också rätt full, jag, Sophia och hennes föräldrar jobbade några timmar med att bygga en monter hemma hos mig som vi ska ta med till mässan på torsdag - återkommer med dåliga iPhonebilder på den :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Nej jag har inga förhoppningar om att min nånsin ska växa igen heller... =(

2011-03-20 @ 23:00:31
URL: http://emmabloggar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0