and i'll take my clothes of and it will be shameless

Hej hej, nu ska jag strax ta och åka in till stan för att möta upp Sophia och shoppa lite, och kanske äta. Vi får se vad som faller oss in helt enkelt. Har insett att min blogg har blivit typ en fotoblogg, eller vad säger ni? Min inspiration till att skriva har i stort sett lämnat mig, men min inspiration till att fota växer desto mer.

På tal om foto, jag är så sjukt sugen på en photoshoot! Hoppas någon har lust att fota lite med mig snart så att jag kan minska på suget lite, haha :)

Nu måste jag gå. Jag hoppas att jag får med mig ett par skor hem.



Kommentarer
Postat av: Olivia

så jäkla snygg du är!

2011-05-26 @ 22:50:27
URL: http://olivias.forme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0