and your smile is not like mine it disappears from time to time

Sitter i stan i min mormors lägenhet och chillar järnet. Eller nåt. Är så fruktansvärt jäkla trött, dör typ. Men hon ska bjuda mig på sushi när hon kommer hem, så jag är glad. SUSHI i mitt hjärta. Sen bär det av till gymmet, herregud, hur ska jag överleva? Har sån sjuk träningsvärk i låren sedan lårpasset i onsdags, kan knappt gå. Trappor är typ omöjligt.

Ja ja, lite wasabi lindrar allt. Tog förresten till och med lite bilder i hissen för att visa på bild hur jäkla trött jag är, men kom på att jag inte har någon iPhonesladd med mig, så ni får Jespers självporträtt istället. Ja, exakt sådär ser han ut. Eller? 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Exakt kopia på Jesper

2011-05-27 @ 23:50:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0