now i wonder what's really left of me

Har nu varit ute och gått en mil, med Skinny love i hörlurarna. Tre låtar på repeat: Skinny love med Birdy, Skinny love med Bon Iver och Snälla bli min. Öronen började ändå inte blöda, vilket måste tyda på att låtarna är sjukt bra.

Känner mig helt jävla tom och undrar vad som händer ikväll, alla är antingen borta, ska bort eller ska ut. Livet är så fruktansvärt frustrerande när man är 17 år ung. Usch. Titta på bilden. Tänk motsatsen. Vill typ lägga mig ner och dö litegrann. Fast helst vill jag åka på fest.


Kommentarer
Postat av: Emma

Hela Satan i gatan är så jäkla bra, är helt besatt! "Inga kläder" är en annan favorit!

2011-05-28 @ 22:08:35
URL: http://emmabloggar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0