vi och prins daniel

Hej allihopa!

Det har varit en lång och jäkligt spännande och energikrävande dag, och det blir supertidigt och ännu hårdare jobb i morgon. Därför måste jag verkligen hoppa i säng, Sophia och Angelica har redan gått och lagt sig. Men först måste jag bara visa er det skönaste som hände idag!



Prins daniel var alltså på SM-mässan, och gick runt och pratade med olika företag. Självklart ville vi snacka! Haha, ignorera facen. Tog första bästa, är sjukt trött. Hörs mer på onsdag, i morgon har jag inte en minuts lucka för att blogga!

Kommentarer
Postat av: Julia

Hahahaha neej fan va fett!! Askul ju. Köpte han nå plåster till vickan? ;)

2011-05-10 @ 12:23:58
Postat av: annab

Skit i fejsen =) kul som bara den jö... fatta vad stort erat företag kommer att bli det e bara att försätta att utveckla... kanske nya plåster till andra smärtor som tex för min armbåge =)

Lycka till tjejer är bara lite avundsjuk på er ;)

Kram kram

2011-05-11 @ 10:56:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0