with the wild wolves around you

"Hallå där bloggen!"

Herregud vilken töntig inledning egentligen. Som om man hälsar på bloggen? "Bloggen" är ju bara ett fenomen som finns till för att förmedla information/känslor/bilder/whatever till alla er som läser? Nej, inte min grej. Hur som helst, kom just in från en liten runda, har varit ute och gått 11,5 km. Förutom 2,5 km som jag sprang. Det var skönt. Jag, som många andra, får igång tankarna när jag är ute och går eller springer, vilket känns ganska befriande, men samtidigt betungande. Jag känner mig helt stängd, kan väl inte riktigt beskriva det, men det känns som att jag har tusen tankar och miljardtals ord som surrar där inne men som jag inte kommer åt. Ord som jag vill skriva ner, men som bara löses upp så fort de kommer i kontakt med ett papper eller en dator. Sjukt irriterande. Som nu, det är slut på ord.

Såg en ekorre och ett rådjur/hjort som skällde asmycket på mig. Funderade på om hon hade fått en bebis eller något och ville avleda uppmärksamheten. Spännande va? Nu ska jag hoppa in i duschen och vänta på Jesper.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0