Att våga är att förlora fotfästet en liten stund. Att inte våga är att förlora sig själv.

Åh, jag dör snart av uttråkning! Har suttit vid datorn och jobbat med olika uppgifter sen kl 11 nu, alltså ungefär 6 timmar. Och det känns som att jag inte kommer någonstans! Har i allafall hunnit färdigställa mitt CV och jobbat en del på en praktisk guide till att starta företag, vilket såklart är jättekul att få göra men känns som ett evighetsprojekt. Är uppe i tio sidor nu och har inte ens kommit i närheten av halvvägs... Vilket innebär att jag säkert kommer att få korta ner allt jag skrivit till häften i slutändan ändå. Hur som helst, nu ska jag ut och göra stalltjänst och sedan laga middag. Fy fan vad jag ska dricka vin och äta mörk choklad ikväll.

Den här guiden då. Det kommer att bli ett hjälpmedel för er som ska starta upp ett företag, en slags steg-för-steg-guide som ska innehålla tips och råd och information. Det är en skoluppgift för de som satsar på höga betyg (vilket jag självklart gör) men jag hoppas verkligen att någon kommer att kunna ha användning för den sen så att jag inte sitter och sliter "bara" för mitt betyg. Det tråkiga är att det ju redan finns superbra såna här guider ute på marknaden. Jag får väl se till att göra min mer attraktiv.

Såhär ser framsidan ut än så länge, men jag skulle vilja byta bild (både jag och mina föredetta kolleger tycker att våra ansikten ser gräsliga ut på denna). Kanske ska försöka hitta någon duktig tjej/kille som kan ta lite bra businessbilder på mig.

Ser ni vad det står på den rosa raden?


Kommentarer
Postat av: Emma Roodla - Fotograf

tack så mkt :)! Åhh detta är precis vad jag behöver jag sitter totalt fast med mitt företag :O!

2011-11-29 @ 18:47:24
URL: http://babiidarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0