Den lilla svarta.

Sitter och försöker plugga men det går mindre bra eftersom det råkar vara brutalt mycket mer intressant att sitta och kika på kläder och skor. Why God? Har dock redan hunnit med att städa mitt rum och fixa stallet. Så lite kan jag få slacka. Helgen kommer att ägnas mestadels åt att plugga då jag har två prov på måndag (så är planen i allalfall, brukar ju dock gå annorlunda av någon anledning). Ska i allafall försöka ta mig i kragen och plugga färdigt för dagen så att jag kan umgås med farmor och hennes syster som kommer hit på middag och sen åka och träna och till sist spendera kvällen med min fina pojkvän.

Är på jakt efter fina klänningar och har bland annat hitta dessa. Den lilla svarta kan man aldrig få för många av, right? Båda två från Nelly.com.

Just det, ska lägga upp ett par bilder från gårdagen senare! Det gick superbra och resultatet blev väldigt fint. Jag och Sophia var mer nervösa än vad Angelica själv var.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0