Home is where your heart is.

Jag sa ju förut att jag skulle lägga upp ett par bilder från när Angelica tatuerade sig, here you are :) Det var intressant att se då jag som sagt aldrig sett det förut. Jag förstår helt budskapet med tatueringen också, att man hör hemma hos den/det man älskar. Det kan ju vara en plats eller en person, eller något man gör, vad som helst egentligen. Jag vet att oavsett var jag är någonstans så kommer jag att känna mig hemma med Jesper, hans famn är den platsen i hela världen jag trivs bäst på. Och oavsett vart jag är så längtar jag efter honom. Det är hos honom jag hör hemma. Hur som helst, jag har just kommit hem från honom. Hade tänkt spendera kvällen med att gå och och springa eller något, men jag känner mig inte på topp så jag tänker nog gå och duscha och gå och lägga mig. Klockan är kvart över fem. Jag vet.


Synd att det bara är sunkiga iPhone-bilder. Det var sjukt irriterande, för jag hade tagit med mig systemkameran, men glömde minneskortet i skolan. Klassiskt.


Kommentarer
Postat av: Amanda Rosende

sv: Tack så mycket :D!! Ja jag har hittat en modell till just det projektet, behöver ju alltid lite olika typer av modeller, kan absolut kontakta dig när jag känner att du passar! :)

2011-11-16 @ 00:18:30
URL: http://amandarosende.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0