Lappen.

Nej, som vanligt blir dagen inte exakt som jag trodde. Den blir bättre, för jag ska övningsköra. Har gjort det en hel del sista tiden (har övningskört mer eller mindre sedan jag fyllde 16, men inte så här mycket koncentrerat i stan). Jag ska bannemig ha körkortet så snabbt som möjligt efter att jag fyllt! Min kusin håller också på och tar just nu, dock fyller han 20 två dagar innan jag fyller 18. Det ska bli spännande att se vem som hinner först. Dock ligger han nog snäppet före mig. Han pluggar teori hela tiden till exempel. Har jag öppnat boken? En gång. Full fart som gäller, fyller ju om lite mer än en månad.

Såhär ser jag ut i dag. Har dock bytt till svarta jeans. Orkar inte klä upp mig, dra en tröja över huve ba'. Lånad tröja dessutom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0